Leuk, er zijn nog 7 andere prijsvragen liefhebbers online.

Hello Fresh winactie

Prijsvragen winnen - 10 tips om winacties te winnen


prijsvragen tipsNiets is zo leuk als het gratis winnen van mooie prijzen!

Daarom hebben wij de leukste winacties en de nieuwste prijsvragen voor je verzameld, waarmee je gratis kans kunt maken op leuke prijzen.

Van het winnen van een mooie vakantie tot aan het winnen van de nieuwste smartphone en van spannende boeken tot aan nieuwe DVD's en Blue-ray's.
 

 

Wil jij jouw winkans vergroten bij winacties & prijsvragen? Wij hebben 10 prijzen winnen tips voor je op een rijtje gezet. Doe er je voordeel mee om meer kans te gaan maken bij een prijsvraag of winactie!
 

Tip 1: Waar kan ik nieuwe prijsvragen vinden?


Prijsvragen vindt je bijna overal. Of je nu online op internet aan het surfen bent, thuis de reclame voorbij ziet komen op de TV, of gewoon een dagje gaat shoppen in de stad, wie goed oplet zal merken dat er overal wel winacties te vinden zijn.
 

Wanneer je wel eens tijdschriften leest dan zie je vaak wel een winactie waarbij je kans maakt op een mooie prijs. Lees je wel eens de krant of een dagblad? Dan zal je hierin vast wel eens een prijspuzzel hebben zien staan. Ook in winkels worden met regelmaat flyers uitgedeeld met een wincode. En op de radio en TV zie en hoor je vaak wel een mooie winactie voorbij komen.

Op onze website hebben wij het zoeken naar prijsvragen al voor je gedaan! Iedere dag plaatsen wij vele nieuwe prijsvragen op onze website. Soms tot wel 100 nieuwe winacties op 1 dag! Deze winacties zoeken wij op internet, vinden wij in tijdschriften en kranten en om je een handje te helpen plaatsen wij het antwoord op de prijsvraag er al bij!
 

 

Tip 2: Gebruik een apart emailadres bij winacties

 

Ben je van plan om vaker mee te gaan doen aan winacties? Het is dan heel handig om hiervoor een apart e-mailadres aan te maken. Als je vaak mee gaat doen aan winacties dan zal je ook extra e-mail berichten gaan krijgen van bedrijven en websites.

 

Denk hierbij aan berichten om je deelname aan een winactie te bevestigen, nieuwsbrieven met nieuwe winacties en natuurlijk de allerleukste berichten, de bekendmaking van de prijswinnaars!

 

Met een apart e-mailadres houdt je jouw persoonlijke e-mail en berichten van websites & bedrijven gescheiden en blijft alles mooi overzichtelijk. Het aanmaken van een extra e-mailadres is vaak gewoon mogelijk bij je eigen internet provider, maar je kunt ook gebruik maken van gratis diensten als Outlook.com van Microsoft of Gmail van Google.

 

 

Tip 3: Nog geen prijs gewonnen? Blijf proberen!

 

Ben jij een van die prijsvraag pechvogels die nog nooit een prijs heeft gewonnen? Heb jij al regelmatig mee gedaan aan prijsvragen maar komt jouw naam nooit voor in de lijst met prijswinnaars?

Winnen is ook een kwestie van geluk en je wint niet altijd meteen. De aanhouder wint en zo is dat ook met prijzen winnen. Hoe vaker je meedoet aan een prijsvraag, hoe groter de kans is dat je prijzen wint! Probeer daarom eens aan meer prijsvragen mee te doen om op deze manier je winkansen te vergroten.

 

 

Tip 4: Waardeer ook de kleine prijzen die je kunt winnen

 

Een vakantie, een dikke BMW of de nieuwste iPhone is natuurlijk de ultieme prijs om te winnen! Helaas denken duizenden andere mensen dat natuurlijk ook en je kans om deze prijzen te winnen is daarmee ook meteen een stuk kleiner.

 

Wist je dat.. veel mensen vaak alleen maar mee doen aan prijsvragen waarbij grote prijzen te winnen zijn? Dat vaak juist deze mensen het hardst roepen, "Ik win nooit iets"? Doe juist eens vaker mee aan winacties waarbij je een leuke kleine prijs kunt winnen zoals een spannend boek, een DVD van een nieuwe film of een make-up setje!

 

Juist de prijsvragen met kleine prijsjes zijn vaak de winacties met de meeste kans om te winnen! Simpelweg omdat de meeste mensen zich te veel focussen op de grotere prijzen en er hierdoor een stuk minder deelnemers zijn aan een kleine prijsvraag.

 

 

Tip 5: Automatisch formulieren invullen bij prijsvragen

 

De meeste prijsvragen op internet gaan tegenwoordig meestal via het invullen van een winactie formulier. Of je nu een MAIL en WIN of een KLIK en WIN winactie hebt, vaak worden er redelijk wat gegevens van je gevraagd. Logisch want als je een prijs wint moet de organisator van de prijsvraag wel weten waar de prijs naar toe gestuurd mag worden!

 

Wanneer je met veel winacties meedoet dan is het invullen van al die formulieren een tijdrovende klus! Dit kan een heel stuk makkelijker dan steeds handmatig ieder formulier invullen. Er zijn hiervoor enkele handige tools, die het invullen van een prijsvraag heel makkelijk maken.
 

Prijsvragen invullen met Lastpass

Als je veel mee doet aan prijsvragen biedt Lastpass een uitkomst om lange prijsvraag formulieren met 1 muisklik in te vullen. Ook het onthouden van de vele wachtwoorden bij winacties waarbij je in moet loggen is met Lastpass in 1 muisklik gedaan.
 

Prijsvragen invullen met Roboform

Roborm doet precies hetzelfde als Lastpass en is tevens ook een stukje geavanceerder.
Ook Roboform vult prijsvraag formulieren in met slechts 1 klik. Enig nadeel is dat de gratis versie van Roborm beperkt is en deze maar 10 logins voor je onthoud.
 

 

Tip 6: Wees creatief bij een winactie & val op tussen de rest


Afhankelijk van de te winnen prijs bij een winactie zijn er vaak veel deelnemers die net als jij kans willen maken op de te winnen prijs. Het kan dan een handje helpen als je extra je best doet om op te vallen.
Overdrijf hier niet in, want het kan al snel nep overkomen en dan werkt het alleen maar averechts.

Kun je reageren bij de winactie? Neem dan de moeite hiervoor en plaats eens een leuke reactie. Geen reactie van, "kom maar op met die prijs" of "ik wil winnen!" maar doe gewoon eens je best om het een beetje persoonlijk te maken. Hoe vaker je dit doet, hoe beter je hier in zal worden.


Is de website of het bedrijf dat een winactie organiseert ook aanwezig op social media? (Facebook, Twitter, Instagram enz.) Dan kan een like of het volgen van desbetreffende pagina helpen. Je toont daarmee interesse in het bedrijf en niet alleen in de prijs. De organisator van de prijsvraag ziet jouw naam hierdoor vaker voorbij komen en dat kan net dat beetje extra zijn wat nodig is om te winnen.
 

Wist je dat prijswinnaars vaak handmatig gekozen worden?
Stel jezelf daarom de vraag: Wie zou ik laten winnen als ik kon kiezen?
Laat je als bedrijf iemand winnen die interesse toont in je bedrijf of product? Of laat je iemand winnen die alleen interesse heeft in de te winnen prijs?

 

Tip 7: Pas op voor Windeprijsvraag.nl, Zekerprijs.nl & Eindelijkprijs

 

Pas op met de bedrijven Windeprijsvraag.nl, Zekerprijs.nl en Eindelijkprijs die claimen automatisch mee te doen aan prijsvragen voor jou. Vaak wordt je telefonisch benaderd met een heel mooi klinkende aanbod dat Windeprijsvraag, Zekerprijs of Eindelijkprijs je automatisch inschrijft voor honderden prijsvragen.
Voor € 24,95 per maand doe je automatisch mee aan 500 prijsvragen.

 

Naast bovengenoemde bedrijven ondervinden veel mensen dezelfde problemen met: Enjoy2win, Winningmate, Winnerz, Eurowinz, Letsbelucky, Lucky300.

 

Trap hier niet in! Naast dat je een duur abonnement aangaat, waar je ook nog eens heel moeilijk van af komt, zullen de meeste organisatoren van prijsvragen jouw deelname verwijderen. Bedrijven ondervinden veel hinder van Windeprijsvraag.nl, Zekerprijs.nl en Eindelijkprijs en verwijderen in de meeste gevallen alle duizenden deelnames die allemaal afkomstig zijn van 1 IP adres.

 

Kijk eens op Tros Radar voor klachten van Windeprijsvraag.nl , klachten over Zekerprijs.nl zodat je een idee krijgt van alle ellende die dit met zich mee kan brengen.

 

 

Tip 8: Deelname voorwaarden bij prijsvragen en winacties

 

Bijna bij iedere prijsvraag of winactie vindt je onderaan de voorwaarden. Lees bij het deelnemen aan een winactie altijd even de voorwaarden door, want je wilt achteraf niet voor verrassingen komen te staan. Zeker bij prijsvragen waarbij om je telefoonnummer wordt gevraagd, want het zou zomaar kunnen zijn dat je een dag later al gebeld wordt of je interesse hebt in een aanbieding of abonnement van iets.

 

Het kan ook voorkomen dat de prijsvraag voor een bepaalde doelgroep is, zoals een leeftijdsgebonden prijsvraag, of een winactie die alleen voor mannen of vrouwen bedoeld is. Het is zonde om alle moeite voor niets te nemen als blijkt dat je toch niet tot de juiste doelgroep behoort!

Extra tip: Heb je een partner? Gebruik dan de gegevens van elkaar om zowel met vrouwen prijsvragen als prijsvragen voor mannen mee te kunnen doen!

 

 

Tip 9: Winacties op Facebook, Twitter en Instagram


Heb je een Facebook account of maak je bijvoorbeeld gebruik van Twitter en of Instagram? Dan heb je vast en zeker wel eens enkele winacties voorbij zien komen. Er worden op Social Media enorm veel winacties georganiseerd en juist hier is de kans om prijzen te winnen vaak een stuk groter.

Vooral de winacties van kleine (onbekende) bedrijven zijn de moeite waard. Deze winacties krijgen veel minder aandacht dan acties van grote bedrijven. Minder aandacht betekend minder deelnemers en minder deelnemers betekend meer kans voor jou!
 

Wist je dat: Wij geregeld winacties van lokale bedrijven tegenkomen die al geruime tijd lopen en waar nog weinig tot helemaal geen reacties op zijn geweest! Wanneer jij dan mee doet is je winkans niet 1 op 1000, maar 1 op 10!
 

Speur eens op Facebook of Twitter naar lokale bedrijven bij jou in de buurt om te kijken of zij wellicht een winactie organiseren. Bijvoorbeeld een supermarkt in jouw wijk of de groenteboer om de hoek.


 

Tip 10: Controleer je spambox regelmatig!

 

Je SPAMbox is bedoeld voor ongewenste berichten, maar door de steeds strengere filters gebeurt het regelmatig dat ook berichten die juist niet ongewenst zijn in deze ongewenste berichten komen. Je zal niet de eerste zijn die een prijs wint en niet of te laat terug reageert omdat het bericht in de SPAM box terecht is gekomen! Controleer dus met regelmaat je spambox.

 

Hebben wij je kunnen helpen met deze prijsvragen winnen tips?

Je kunt ons een handje helpen door deze pagina te delen via Social Media.